השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    איך לבצע תיקון צינורות ביוב כמו שצריך?

    לפעמים דברים לא הולכים טוב כמו שחושבים. לדוגמא, ביום בהיר אחד, השמיים כחולים והציפורים מצייצות, אתם רוצים ללכת לעבודה ובום! סתימה בצנרת. כשקולטים בעיה זו, מיד צריך להתקשר לאינסטלטור. לרובינו, יש לפחות חוויה אחת רעה מאינסטלטור. עד שמשיגים אחד שיכול להגיע, וכשהוא מאשר הגעה הוא יאחר בשלוש שעות, ואז במשך שלוש שעות נוספות הוא ינסה לאתר את הבעיה, ועוד בסוף, הוא ייקח מחיר גבוה מהמצופה. אנחנו, אבי שלצר בע"מ, עושים סוף לתופעה הזו! מה שמבדיל אותנו משאר חברות האינסטלציה, הוא המכשירים הטכנולוגיים שגורמים לעבודה, כמו תיקון צינורות ביוב, להיות יעילה ומהירה. מבין המכשירים הטכנולוגיים תוכלו למצוא רובוטים, מצלמת ביוב ועזרים שונים שבעזרתם לא יהיה צורך בחפירה.

    תיקון צנרת ביוב בעזרת מצלמה

    הדרך הפופולרית ביותר עבור תיקון צינורות ביוב אצלנו באבי שלצר בע"מ, היא דרך מצלמת ביוב. מצלמת ביוב גורמת לעבודה להיות יעילה, מהירה ונקייה בצורה מקסימלית. המצלמה, מצלמת תמונה של 360 מעלות, ובכך במעט מאוד תמונות ניתן להבין איפה והבעיה וכיצד לטפל בה. כשזה קורה, האינסטלטור מטפל בבעיה בצורה נקודתית. הוא משתמש בכלים הנכונים ופותח את אזור התקול בלבד, וכל זה ללא צורך בחפירה. ללא המצלמות, העבודה יכולה לקחת שעות רבות יותר, תוך פתיחה מסיבית ומיותרת של כל הצנרת, ובכך מחיר התיקון עולה. אז מה אתם מעדיפים, לטפל בבעיה בצורה מבולגנת ואיטית, או בצורה נקייה, יעילה ומהירה? יש לנו תחושה, שהתשובה כבר ברורה.

    מי אנחנו אבי שלצר בע"מ

    ישנן חברות אינסטלציה רבות אשר מתעסקות עם תיקון צינורות ביוב, אך מעטות הן כמו אבי שלצר בע"מ. החברה שהוקמה לפני יותר מ25 שנה, בוחרת את האינסטלטורים שלה בקפידה ודואגת להכשרתם באופן קבוע, וכל זה בנוסף למכשירים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה שאנחנו מחזיקים. שני אלה גורמים לנו לעשות את העבודה בצורה יסודית ויעילה, מהירה ונקייה. נוסף על כך, שירות הלקוחות הזמין שלנו גורם ללקוחות שלנו להרגיש חלק מהמשפחה שלנו, ומקבלים מענה מהיר לכל שאלה, וכמובן זמינות רבה מצד האינסטלטורים.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      מצלמת ביוב 360

      כל אחד מאיתנו מודע לאי הנעימות שיוצרות סתימות או נזילות במערכת הביוב שלנו, עד לרמה של השבתת...

      קרא עוד
      צילום מערכת ביוב

      צילום מערכת קווי ביוב נדרש בנסיבות שונות. הוא מספק תמונת מצב של המערכת ללא צורך בחדירה פיזית אליה...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים