השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    יעילות רבה וצילום צנרת מקצועי

    צילום צנרת ביוב מתבצע על ידי מצלמות שונות המוחדרות דרך בריכות הביוב שבחצר. קיימות שתי שיטות צילום ובשתיהן נשלחות התמונות את צג המפעיל שלהן. בעזרתן ניתן לאתר סתימות, תקלות, שברים, סדקים וכיוצא בזה. תמונת מצב בזמן אמת מסייעת לקבלת החלטות לגבי הטיפול הנדרש בכל סיטואציה. "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

    מקצועי ויעיל

    צילום צנרת נעשה על ידי מצלמת 360 ומצלמת סיב אופטי. הראשונה ממוקמת על רובוט קטן ממדים הנע על גלגלים. הוא מסוגל לצלם היקפית ב360 מעלות. כך את הקרקעית, הדפנות, התקרות ועוד. מצלמת סיב אופטי ממוקמת בקצה הסיב המוחדר פנימה. טווחי הצילום יכולים להגיע עד 300 מטר. ניתן להשתמש בתמונות המתקבלות לקבלת תמונת מצב וגם להגשת תביעות על נזקים שונים. לאחר שצופים בתמונות מחליטים על הטיפולים שיש לבצע. במקרה של סתימות הנגרמות משורשים – על השיטה היעילה ביותר לשחרורן. כך על ידי מוטות ביוב או באמצעות ביובית. תקלות אחרות הן שברים וסדקים נוצרים עקב בלאי ולחץ על הצנרת השקועה באדמה. זאת, עקב תאונות, חבלות ועוד. כאן תתקבל החלטה אם לבצע תיקון סדקים מקומי, שיקום כולל  או אפילו החלפת כל הקו.

    יעילות רבה

    המצלמה יעילה מאוד כי, למעשה, אין דרך אחרת לקבלת תמונת מצב. מערכת הביוב הינה סגורה ורואים רק את הבריכות. היא ארוכה ומסתיימת במערכת הביוב הציבורית אשר בקצה המגרש. הטיפול בה כולל התחזוקה נעשה על ידי בעל הנכס. את המצלמה מחדירים דרך מכסה הבריכה הקרובה לבית, שלמעשה, היא הראשונה הקולטת את השפכים שלו ומעבירה אותם הלאה.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות מקצועי מאת חברת "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות". ברשותה תשתית מעולה המאפשרת מתן שירות יעיל כולל מהיר ודחוף למקרים בעייתיים. סתימות רציניות משביתות את המערכת. ובנקודת זמן זאת יש להגיע במהירות ולפתור את הבעיה. השירות כולל ייעוץ, ביצוע נקי, צילום, תיקון, שיקום ובניית מערכת מחדש ועוד. הוא ניתן במחירים ובתנאים סבירים לכל לקוח.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      מצלמת ביוב

      זוכרים את הימים הנוראיים בהם הייתם בוהים באינסטלטור שהזמנתם, זוחל לתוך פתח הביוב בגינה כדי להצליח לאתר...

      קרא עוד
      צילום קווי מים

      צילום קווי מים נדרש בנסיבות שונות ומתבצע עבור עסקים, מוסדות ציבור, רשות מקומיות ועוד. מערכות המים הציבוריות...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים