השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    צילום מערכת ביוב

    צילום מערכת קווי ביוב נדרש בנסיבות שונות. הוא מספק תמונת מצב של המערכת ללא צורך בחדירה פיזית אליה באמצעות כלי עבודה חשמליים ואחרים אשר יכולה לקחת זמן רב ולספק תוצאות פחות מוצלחות. לשירות הנ"ל נזקקים אנשים פרטיים, מוסדות ציבור, רשויות מקומיות ועסקים שונים. השירות הייחודי יכול להינתן בכל עת ולאחר הזמנה מסודרת או דחופה. ניתן לקבל ייעוץ ושירות בחברת "אבי שלצר בע"מ" בעלת הניסיון.

    צילום מערכת ביוב – מתי ואיך מתבצע?

    צילום צנרת ביוב נדרש בעיקר כאשר יש חשד לתקלות כרוניות בקו הפרטי או הציבורי. אנשים פרטיים נדרשים גם לעשותו לצורך קבלת היתר בנייה. הרשות המקומית רוצה לוודא כי המערכת האישית תקינה ושלא צפויות בעיות בזמן הקרוב. מערכות ביוב בחצרות מובילות את הנוזלים והמוצקים המתווספים אל מערכת הביוב האזורית. האחריות לטיפול במערכת היא על בעל הנכס. כל קו מורכב מסדרת בריכות ביוב המחוברות ביניהן בצנרת. מהבריכות הרחבות והגבוהות יוצאות תעלות פתוחות אשר בהמשך מתחברות לצנרת סגורה שעליה מונחת האדמה. הצנרת עשויה, לרוב, מבטון אבל ניתן למצוא גם כאלו המיוצרות מפלסטיק קשיח ומסיבי העמיד ללחצים. סתימות עלולות להיווצר בעיקר מחדירת שורשים ו/או גופים זרים לצנרת. השורשים מצליחים למצוא סדקים ושברים דרכם הם עוברים ואחר כך מתרבים בהתמדה. לצידם, וכאשר קיימים שברים, חודרים רגבי אדמה ואבנים קטנות. המערכת האזורית היא בעלת קוטר גדול יותר ונועדה לקליטת כמויות רבות של שפכים.

    מה כולל תהליך הצילום? הצילום עצמו יכול להיעשות על ידי שני סוגי מצלמות. האחת מותקנת בתוך רובוט זעיר הנע על גלגלים והשנייה היא מצלמת סיב אופטי המותקנת בקצה צינור גמיש. טווח הפעולה מגיע עד ל-300 מטר את שניהם ניתן להכניס דרך הבריכות והן שולחות תמונותיהן אל צג המונח בידי המפעיל.

    יתרונות

    לאחר קבלת הצילומים ניתן לזהות את מיקום השברים/סדקים ולתכנן תיקון חלקי או שיקום כללי. היתרון העיקרי הוא בקבלת תמונת מצב מהירה וברורה ללא הרס. הדבר חוסך כספים רבים, זמן מיותר ועגמת נפש. כל אלו ניתנים בשירות אדיב מסור של מומחי חברת "אבי שלצר בע"מ" בעלת המוניטין.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      מצלמה לאינסטלציה

      מצלמה לאינסטלציה נועדה לצילום צנרת ביוב פרטית או אזורית. הצילום נעשה על ידי מצלמת סיב אופטי המצויה בקצה...

      קרא עוד
      צילום קווי מים

      צילום קווי מים נדרש בנסיבות שונות ומתבצע עבור עסקים, מוסדות ציבור, רשות מקומיות ועוד. מערכות המים הציבוריות...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים