השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    למה צילומי צנרת כה חשובים?

    בוקר יום שגרתי, השמיים כחולים והציפורים מצייצות ולא נראה כאילו היום הולך ללכת על רגל שמאל. מתחילים עם ההתארגנויות של הבוקר, מכינים וקפה ואז.. אתם קולטים סתימה בצנרת! אין זמן טוב לסתימה בצנרת. סתימה רצינית לרוב אי אפשר לפתור לבד, וצריך לקרוא לאינסטלטור שיבוא מיד לפתור את הבעיה. כשמחפשים אינסטלטור, חשוב מאוד שהוא יהיה בעל מצלמה לביוב, על מנת שיוכל לעשות צילומי צנרת ולאתר את הבעיה במהירות וביעילות. מעטים הם האינסטלטורים שמחזיקים במצלמה כזו, והחיפושים לא נגמרים.. אם עדין לא מצאתם, החיפושים יכולים להיפסק, כי אבי שלצר בע"מ כאן! חברת אינסטלציה מובילה בארץ המשתמשת במכשירים המודרניים ביותר על מנת לבצע עבודת אינסטלציה יעילה ומהירה.

    למה צילומי צנרת טובים?

    כשעושים צילומי צנרת בביוב, עבודת האינסטלציה נהיית קלה הרבה יותר. עבודה בעזרת מצלמה נעשית בעזרת כמה צעדים פשוטים. ראשית, מגלים שיש בעיה בצנרת. עוד לא יודעים ממה נובעת הבעיה ואיפה היא בדיוק ממוקמת, אבל מה שבטוח, היא קיימת. באותו רגע מזמינים אינסטלטור של אבי שלצר בע"מ, בעל מצלמה לביוב וקובעים איתו פגישה. כשהוא בא, הוא מכניס את המצלמה לתוך הביוב. המצלמה שמצלמת 360 מעלות, יכולה בעזרת 2-3 תמונות לקלוט בבירור מה הבעיה והיכן היא נמצאת. וכך, האינסטלטור מטפל בבעיה נקודתית, מבלי לבצע חפירה ומבלי לפרק חלקים שאין צורך לפרק אותם. ועכשיו, איך תעדיפו את התיקון שלכם לצנרת בביתכם, שהתיקון יהיה בצורה נקייה, יעילה ומהירה, או איטית ומבולגנת? אנחנו מניחים, שהתשובה לשאלה, כבר ברורה.

    על אבי שלצר בע"מ

    חברת אבי שלצר ע"מ היא חברת אינסטלציה מובילה ומוכרת בארץ שעובדת מעל 25 שנה. מה שמייחד את חברת האינסטלציה מאשר החברות המתחרות, היא הקדמה והטכנולוגיה שבהם משתמשים האינסטלטורים על מנת לפתור בעיות בצנרת. הם משתמשים ברובוטים, במצלמות ביוב על מנת לצלם צילומי צנרת ועוד מגוון עזרים שגורמים לכך שלא יהיה צורך בחפירה במהלך העבודה. אותם כלים טכנולוגיים, האינסטלטורים המיומנים והמוכשרים, השירות המעולה שכולל מענה טלפוני ועמידה בזמנים הם אלה שגורמים לנו להיות חברה מובילה בארץ בתחום זה!

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      צילום קווי מים

      צילום קווי מים נדרש בנסיבות שונות ומתבצע עבור עסקים, מוסדות ציבור, רשות מקומיות ועוד. מערכות המים הציבוריות...

      קרא עוד
      מצלמת ביוב

      זוכרים את הימים הנוראיים בהם הייתם בוהים באינסטלטור שהזמנתם, זוחל לתוך פתח הביוב בגינה כדי להצליח לאתר...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים