השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    צילום יעיל ומהיר של קווי המים

    צילום קווי מים מתבצע בעיקר לצנרת ביוב המותקנת מתחת לקרקע. הוא נעשה על ידי שני סוגי מצלמות קיימות. הצילום מספק מידע רב ללא פגיעה במערכת עצמה. הוא נדרש על ידי לקוחות פרטיים, עסקיים וציבוריים למבנים ונכסים שברשותם. "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    יעיל ומהיר

    צילום קווי מים נעשה ביעילות רבה ומאפשר לקבל תמונת מצב אמיתית ונכונה. השיטה האחת היא באמצעות מצלמת 360. היא מותקנת על רובוט קטן הנע על גלגלים. היא מסוגלת לצלם את כל היקף הצנרת כולל קרקעית, דפנות ותקרה. המצלמה השנייה מותקנת על קצה סיב אופטי קשיח המושחל פנימה. טווחי הצילום הם של 300 מטר. התמונות נשלחות אל מסך המצוי בידי המפעיל הנמצא ליד הבריכה דרכה הוכנסו המצלמות. למעשה,  אין דרך טובה יותר לקבל מידע על הנעשה תוך המערכת. היא מצויה בחצר ומורכבת מבריכות ביוב המחוברות ביניהן בצנרת בעלת קוטר גדול. היא קולטת את השפכים מהבית ומזרימה אותם למערכת הציבורית אשר קוטר הצנרת בה רחב יותר. על פי התמונות ניתן לקבל החלטה לגבי אופי הטיפול הנדרש בכל סיטואציה.

    איתור בעיות

    במערכת סגורה כזאת עלולות לצוץ תקלות שונות. הנפוצות ביותר הן סתימות הנוצרות מחדירת שורשים דרך סדקים. עליהם עלולים להצטבר גופים זרים כמו תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט ואחרים המגיעים מהאסלות. בעיות אחרות הן שברים וסדקים בצנרת הנוצרים מבלאי, לחץ, חבלות, תאונות ועוד. על פי המידע המתקבל מחליטים איך לפתוח את הסתימות, וכן, אם לבצע תיקוני סדקים, שיקום חלקי או החלפת מערכת בחדשה.

    שירות מקצועי

    "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" הינה חברה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות. הוא מקיף וכולל ייעוץ, צילום, תיקוני צנרת, הקמת מערכת מהיסוד ועוד. כל החבילה הזאת במחירים הוגנים. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים וביצוע פרויקטים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח חדש או וותיק.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      מצלמת ביוב 360

      כל אחד מאיתנו מודע לאי הנעימות שיוצרות סתימות או נזילות במערכת הביוב שלנו, עד לרמה של השבתת...

      קרא עוד
      צילום קווי ביוב

      באילו מצבים צילום קווי ביוב יוכל להועיל לנו? במצבים של סתימות ונזילות, ישנן דרכים רבות לאיתור התקלות. היעילה...

      קרא עוד
      מצלמת ביוב

      זוכרים את הימים הנוראיים בהם הייתם בוהים באינסטלטור שהזמנתם, זוחל לתוך פתח הביוב בגינה כדי להצליח לאתר...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים