השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    תמונות ברורות מכל הזוויות

    מצלמת ביוב 360 נחשבת למתקדמת ביותר. היא מאפשרת צילום קווי ביוב לכל אורכם על מנת לקבל מידע חשוב על מצבם. כך בעת סתימות, בעד חשד לפגיעות משברים או סדקים ועוד. הסימנים לתקלות הן ריחות רעים, מים שאינם זורמים ופורצים החוצה ועוד. "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    שולחת תמונות ברורות

    מצלמת ביוב 360 ממוקמת על רובוט זעיר הנוסע על גלגלים. הוא מוחדר דרך בריכת הביוב ויכול להגיע אל מקום הסתימה ולצלמה מקרוב. כך יכול האינסטלטור לזהות את היקפה ולהחליט איך לפתוח אותה. בעזרת מוטות ביוב, ביובית או בדרכים אחרות. כאשר הקו נקי היא יכולה לנסוע לכל אורכו ולצלם בזוויות היקפיות של 360 מעלות. כך ניתן לראות בתמונות שברים, סדקים ובעיות אחרות קיימות. המידע נשלח אל מסך הקיים אצל המפעיל. בעל הנכס יכול להשתמש בתמונות גם כדי לתבוע נזקים מגופים שונים. למעשה, אין דרך טובה אחרת לקבל מידע על הנעשה בתוך הצנרת הסגורה מכל עבריה וממוקמת בתוך האדמה. מאחר  ומדובר על קווי ביוב הכוללים בריכות ביוב שצנרת רחבת קוטר מחוברת ביניהן. הם קולטים את השפכים מהמבנה ומזרימים אותם הלאה אל המערכת הציבורית בקצה  המגרש.

    תקלות וטיפול בהן

    בכל מערכת ביוב עלולות להיווצר סתימות. הן נוצרות מחדירת שורשים בין סדקים קיימים. הם מתרבים לאורך הזמן ונוספים אליהם גם גופים זרים כמו תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט ועוד המגיעים מהאסלות עצמן. תקלות אחרות הן פגיעות דוגמת שברים, סדקים וכדומה הנוצרות מבלאי, חבלות, תאונות וכיוצא בזה. על סמך התמונות המגיעות והמידע הכללי מחליטים איך לפעול כדי לפתור את הבעיות.

    שירות מקצועי

    "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" הינו בעל מוניטין ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי ואמין. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ביצוע נקי, הגעה מהירה במקרים דחופים, עמידה בלוח זמנים, וכמובן, תיקונים ושיקומי מערכת. ברשות החברה ציוד מתקדם המופעל על ידי צוותי עבודה מיומנים המגיעים בניידות שירות לכל לקוח.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      מצלמת ביוב 360

      כל אחד מאיתנו מודע לאי הנעימות שיוצרות סתימות או נזילות במערכת הביוב שלנו, עד לרמה של השבתת...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים