השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    למה צריך לבצע צילום קו ביוב?

    רק המחשבה על סתימה בביוב עושה לנו רע לב. המחשבה על לנסות להזמין אינסטלטור שאינו זמין לטלפון, לחכות שלוש שעות עד שיגיע לבית ואז עוד שלוש שעות עד שיסיים לעבוד, ואחרי שבזבז לכם כל כך הרבה זמן, הוא יבזבז לכם כל כך הרבה כסף. אנחנו, אבי שלצר בע"מ, מודיעים לכם חגיגית שכל עוד אתם בוחרים בשירותינו, הימים הרעים נגמרו! בזכות הכלים הטכנולוגים החדישים שלנו, אנחנו עובדים מהר ויעיל יותר, ולא מזלזלים בזמן שלכם! כחלק מהמכשירים הטכנולוגיים המתקדמים שלנו, האינסטלטורים שלנו משתמשים במצלמה לצנרת, המספקת צילום קו ביוב ב360 מעלות באיכות מצוינת.

    מדוע חשוב לבצע צילום קו ביוב?

    צילום קו ביוב מטרתו אינו כמובן לצלם למזכרת, אלא לייעל את עבודתו של האינסטלטור. הצילום גורם לכך שעבודתו של האינסטלטור הופכת להיות יעילה, מסודרת ומהירה ביחס לעבודתו ללא מצלמה לביוב. עבודתו נהיית יעילה יותר, מכיוון שעוד לפני שמכניסים מכשירים וכלים אחרים לביוב, מכניסים קודם כל אחת המצלמה. המצלמה, שמצלמת 360 מעלות, תופסת את מרחב הביוב וכל ניתן לזהות במהירות וקלות את מקור הבעיה והיכן ממוקמת. כשעולים עליה, מיד מתחילים לפעול מבלי לתהות האם העבודה תעבוד. כל פעולה שנעשית היא מדויקת ותורמת למען פתרון הבעיה. וזה בדיוק גם למה היא מהירה- כי אין צורך לעשות ניסוי וטעיה על הצנרת בבית, מהרגע בו קולטים את מקור הבעיה, שזה גם לא לוקח המון זמן, מתחילים בפעולה. העבודה היא נקיה ומסודרת מכיוון שיודעים בדיוק היכן והבעיה ואילו כלים יעזרו בפתרונה, יש צורך במשאבים המדויקים שבעזרתם נפתור את הבעיה, ובנוסף לא יהיה צורך בחפירה.

    הבעיה שלכם- השירות עלינו

    חברת אבי שלצר בע"מ היא חברה מובילה ומוכרת בארץ בתחום צילום צנרת וחידושה ללא חפירה. בזכות צילום קו ביוב המתבצע על ידי מצלמת ביוב, רובוטים ומכשירים טכנולוגיים משוכללים שונים, אבי שלצר בע"מ מבדילה את עצמה מכל שאר האינסטלטורים בארץ. פעם הבאה שאתם נתקלים בבעיה בצנרת, אל תהססו, ותקראו לנו אבי שלצר בע"מ לעזור לכם לפתור את הבעיה!

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      צילום מערכת ביוב

      צילום מערכת קווי ביוב נדרש בנסיבות שונות. הוא מספק תמונת מצב של המערכת ללא צורך בחדירה פיזית אליה...

      קרא עוד
      מצלמה לאינסטלציה

      מצלמה לאינסטלציה נועדה לצילום צנרת ביוב פרטית או אזורית. הצילום נעשה על ידי מצלמת סיב אופטי המצויה בקצה...

      קרא עוד
      צילום קווי מים

      צילום קווי מים נדרש בנסיבות שונות ומתבצע עבור עסקים, מוסדות ציבור, רשות מקומיות ועוד. מערכות המים הציבוריות...

      קרא עוד
      צילום צנרת ביוב

      הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם לתחום האינסטלציה, וכך צילום קווי ביוב הפך יעיל יותר; רובוטים ייעודיים יבצעו את...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים