השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    מידע המוביל לקבלת החלטות

    מצלמה לביוב מאפשרת צילום קווי הביוב לטובת קבלת מידע על הנעשה בצנרת. כך בעת סתימות, כאשר יש חשד לפגיעה בצנרת ועוד. ניתן למצוא שתי מצלמות בולטות. כל אחת מוחדרת לתוך המערכת מבריכת הביוב הקיימת ומופעלת על ידי עובד מבחוץ. "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    מצלמה שמספקת צילומים ברורים

    מצלמה לביוב נדרשת כי אין ממש אפשרות טובה לבדוק את הצנרת השקועה עמוק באדמה. מערכת הביוב בנויה מבריכות המחוברות ביניהן בקו ישר. הן קולטות את השפכים מהמבנה ומעבירות אותם אל המערכת האזורית. הן עשויות מפלסטיק קשיח או בטון. הבעיות במערכת עלולות לצוץ עקב בלאי, חבלה, תאונה, טיפול לא נכון, תחזוקה לקויה ועוד. סימנים לבעיות נוצרים עקב עליית מי ביוב, ריחות רעים העולים מהחצר וכדומה. במקרים רבים, לא ניתן להשתמש במערכת הביוב והטיפול בה חייב להיות דחוף. סוג אחד הינו מצלמת סיב אופטי. מדובר על סיב המוחדר פנימה ומצליח להשתחל בצורה טובה מאוד. בקצהו יש מצלמה אשר משדרת את התמונות אחורה. מצלמה אחרת קיימת על רובוט זעיר הנע פנימה על גלגלים. היא מסוגלת לצלם 360 מעלות ולספק מבט כולל על כל הצנרת. בשני המקרים, התמונות נשלחות אל הצג הקיים אצל המפעיל.

    על פי התמונות ניתן לאתר סתימות. במקרה כזה ועל סמך המורכבות שלהן יש להחליט איך פותחים אותן. כך, על ידי מוטות ביוב, ביובית או באמצעים אחרים. במקרה של זיהוי פגיעות בצנרת יש להחליט אם מבצעים תיקונים מקומיים או שיקום כללי וכדומה. היתרון הנוסף הוא בכך שהצילום נעשה ללא פגיעה בצנרת הקיימת.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות מאת "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות". החברה בעלת המוניטין מספקת שירות מקיף הכולל ייעוץ, טיפול בתקלות, תחזוקה, שיקום מערכות ביוב ועוד. לחברה קיימת תשתית מקצועית איכותית הכוללת ציוד מתקדם לטיפולים וכן, צוותי עבודה מנוסים. מנהליה ישמחו להעמיד את כל הידע הקיים והניסיון העשיר לכל לקוח – חדש או וותיק.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      צילום קווי ביוב

      באילו מצבים צילום קווי ביוב יוכל להועיל לנו? במצבים של סתימות ונזילות, ישנן דרכים רבות לאיתור התקלות. היעילה...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים