השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    צילום המערכת הביובית ללא פגיעה והרס

    צילום ביוב באמצעות מצלמות מיוחדות נדרש בנסיבות שונות. כך בעת סתימות או כאשר יש חשד לפגיעות בצנרת הפנימית. מבצעים אותו לאחר שמתגלים סימנים מקדימים כמו הצפת ביוב, ריחות רעים וכדומה. השיטה יעילה מאוד ומספקת תמונות ברורות בזמן אמת. "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    ללא פגיעה במערכת

    צילום ביוב נעשה באמצעות שני סוגי מצלמות. האחת הינה מצלמת סיב אופטי. מדובר על סיב קשיח המוחדר פנימה ובראשו המצלמה. המצלמה השנייה הינה מתקדמת ביותר וקרויה 360 והסיבה לכך היא העובדה שהיא מסוגלת לצלם מכל הזוויות ההיקפיות של הצנרת כך אגם את הדפנות, הקרקעית והתקרה. היא מותקנת על רובוט זעיר הנוסע על גלגלים ומסוגל לנוע עד קצה הצנרת ועד לטווח של 300 מטר. את שניהם מפעיל עובד המכניסם למערכת דרך פתח בריכה. התמונות מופיעות על מסך המצוי בידו. ניתן להשתמש בהם גם לצורך תביעות עקב נזקים וכדומה. היכולת שלהן לזהות במהירות תקלות מקלה על עבודות התיקונים החייבות להתבצע במוקדם או במאוחר. במקרים של סתימות אין אפשרות להתמהמה היות ולא ניתן להשתמש  במערכת המושבתת הקיימת במבנה.

    תקלות וטיפול בהן

    סתימות קורות עקב חדירת שורשים לקווי הביב מסדקים בצנרת. הם מתרבים לאורך הזמן ונוספים אליהם גם גופים זרים כמו תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט ועוד. שחרור סתימות מתבצע על ידי מוטות ביוב המתחברים אלו לאלו או על ידי ביוביות. פגיעות במערכת נוצרות עקב בלאי, חבלות, תאונות וכדומה. הצילומים מאפשרים קבלת החלטה לגבי תיקוני סדקים מקומיים או שיקום יסודי ובניית כל המערכת מחדש.

    שירות מקצועי

    "אבי שלצר בע"מ  – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות" הינה חברה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הצוות יכול להגיע לכל קריאה כולל במהירות רבה לדחופות שבהן. השירות כולל ייעוץ, טיפול יסודי, צילום, תיקונים ושיקום מערכות ועוד. הכל במחירים ובתנאים נוחים. לחברה יש תשתית מסודרת הכוללת ציוד מתקדם וצוותים מאומנים. כולם ישמחו לתת שירות לכל לקוח נזקק.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      צילום צנרת ביוב

      הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם לתחום האינסטלציה, וכך צילום קווי ביוב הפך יעיל יותר; רובוטים ייעודיים יבצעו את...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים