השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    החשיבות של מעבדה מקצועית לצילומי צנרת וביוב

    בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים טכנולוגיים משמעותיים דווקא בתחום שנדמה שבו אין לאן להתקדם מבחינה טכנולוגית – צנרת וביוב. אם בעבר היה צריך להרים אריחי רצפה או לחפור בור עמוק בחצר על מנת לחפש היכן יש חסימה בצינור או נזילה של נוזלי ביוב – הרי שכיום בעזרת חברה מקצועית שמציעה שירותי מעבדת צילום צנרת אפשר לשלשל מצלמות זעירות ועמידות במים לאורך הצינורות וכך לדעת בדיוק היכן יש חור בצינור או כל סוג אחר של תקלה בזרימה. על פי הממצאים של המצלמה אפשר גם לקבל החלטות בנוגע לתיקון והחזרת הזרימה לסדרה.

    איך פועלת מעבדת צילום צנרת?

    כאמור, חשוב להזמין עובדים מקצועיים של מעבדת צילום צנרת בכל מקרה שבו חושדים שיש תקלה בצנרת, חור בצינור או נזילה. כאשר מדובר בביוב – חשוב מאד שהזרימה תהיה תקינה ועלולה להיווצר בעיה תברואתית קשה מאד אם נוזלי הביוב לא יזרמו בתוך הצינורות שבהם הם אמורים לזרום. עובדי המעבדה הניידת יגיעו עם המצלמה שמחוברת לכבל דק ועם מסך שבו יוקרן הסרטון שהמצלמה מצלמת לאורך הצינור. כך אפשר יהיה לראות בדיוק היכן יש תקלה, חור או פיצוץ בצינור, להעריך את המיקום ביחס לחצר או לרצפה ולהבין בדיוק איך יהיה הכי נכון לפתור ולתקן את התקלה.

    הנוחות הרבה של צילום צנרת הביוב

    בזכות המצלמות הזעירות והאפשרות לשכור את השירותים של מעבדת צילום צנרת אפשר להבין בדיוק מה קורה בצנרת וכך לאשר או להפריך את החשדות אודות נזילה או תקלה בזרימת הביוב. כך לא חייבים לבצע חפירות בחצר, לא להרים מרצפות ולא לשבור קירות. בעזרת הציוד הטכנולוגי המתקדם אפשר להבין בדיוק מה קורה בעומק הצנרת וכך לקבל את ההחלטות של אנשי המקצוע בנוגע לתיקון התקלות והחזרת זרימת נוזלי הביוב בחזרה אל תוך הצינורות כך שלא תיווצר בעיה תברואתית ובריאותית.

    אלי שלצר בע"מ מנהל חברה לצילום צנרת החל משנת 2002 ומגיע לכל מקום עם הציוד המתקדם שלו על מנת לאתר ולהציע תיקונים לצנרת.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      צילום קווי ביוב

      באילו מצבים צילום קווי ביוב יוכל להועיל לנו? במצבים של סתימות ונזילות, ישנן דרכים רבות לאיתור התקלות. היעילה...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים