השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    צילום קווי ביוב

    באילו מצבים צילום קווי ביוב יוכל להועיל לנו?

    במצבים של סתימות ונזילות, ישנן דרכים רבות לאיתור התקלות. היעילה ביותר הינה צילום צנרת ביוב המתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הכוללת צינור גמיש שבקצהו מצלמה זעירה, וכן רובוטים המופעלים בשלט רחוק המספקים למשתמש הצצה בעזרת מצלמה המחוברת אליהם, לסביבת הביוב התקולה.

    צילום ביוב

    המכשור המתקדם מאפשר כיום לבצע צילום קווי ביוב ללא חפירות ופגיעות בפני השטח, וכמובן מבלי להתלכלך. רובוט זעיר המחובר לצינור גמיש, מוחדר לקווי הביוב ואליו מחוברת מצלמה רגישה בעלת רזולוציה המאפשרת איתור מהיר של סתימות ונזילות. במקרים מסוימים ציוד הצילום יוכל גם לפתוח סתימות, ועוד. אך מתי באמת נזדקק לציוד זה?

    • נזילות בביוב – ישנן נזילות שלא תמיד ניתן לאתר באמצעות העין בלבד. במקרים אלו, ייעשה שימוש בציוד מתקדם המאתר את מיקומה המדויק של הנזילה, ומסייע לאנשי המקצוע להתכונן לפעולת התיקון.
    • סתימות במערכות הביוב – סתימות משמעותן הצפות, ואי נוחות נוראית שעלולה לגרום בסופו של דבר לבעיות תברואתיות. ציוד מקצועי יאתר את מיקום הסתימה במהירות.
    • היתרי בנייה מטעם הרשויות – לפני קבלת היתר בנייה, יש להציג צילום של קווי הביוב בפני הרשות, על מנת לוודא שמערכת הביוב תקינה לפני תחילת העבודה באזור, ומניעת תקלות עתידיות שלעיתים לא ניתן יהיה לפתור אם יתגלו מאוחר מידי. 

    אבי שלצר בע"מ – בודקים באחריות

    בשנת 2002 נוסדה חברת אבי שלצר בע"מ כשמטרת העל הינה לשפר את רמת הבדיקות המתבצעות בתשתיות המים והביוב, תחת ניצוחו של אבי שלצר – צלם צנרות מומחה העוסק במרץ בין היתר בחידוש ציוד הצילום כבר מעל ל-2 עשורים. הצוות אחראי ומקצועי, והלקוחות יוכלו ליהנות מליווי צמוד לכל אורך ביצוע העבודה, תוך הקפדה על עמידה זמנים ובקרת איכות לכל אורך התהליך.

    צילום קווי ביוב ומרזבים 

    צילום קווי ביוב ומרזבים נדרש בנסיבות שונות וכאשר אין אופציה טובה אחרת לקבלת תמונת מצב על מצבם הפנימי. נזקקים להם בעלי נכסים פרטיים, ציבוריים, מסחריים ועסקיים וכדומה. היתרון בשירות הוא במהירות הביצוע וביכולת להביא תוצאות ללא חדירה חיצונית היוצרת נזקים פיזיים למערכות. השיטה הנ"ל חוסכת, כמובן, הוצאות, זמן ועגמת נפש. חברת "אבי שלצר בע"מ" מתמחה במתן שירות זה.

    חברת "אבי שלצר בע"מ" הינה בעלת מוניטין בתחום ומספקת שירותיה לאורך שנים רבות. השירות מקל רבות על כל הנזקק לו ופותר בעיות רבות. במקרים רבים הוא זוכה גם לשירותי טיפולים וקטנים נוספים במערכות הללו. מומלץ לשמור את מספר הטלפון של החברה בהישג יד.

    צילום קווי ביוב ומרזבים – איך התהליך מתבצע?

    צילום קווי ביוב ומרזבים נעשה למערכות סמויות מהעין. בשתי המערכות הללו קיימת אפשרות להיווצרות סתימות. במערכת ביוב הן נגרמות מחדירת שורשים דרך סדקים ושברים. במקרים רציניים, גם רגבי אדמה החודרים משברים גדולים במיוחד. התקלות נוצרות מבלאי, מתאונות, מחבלות ועוד. מערכת הביוב מורכבת מסדרת בריכות המחוברות ביניהן בצורה סגורה אשר מגיעה אל מערכת הביוב האזורית. כל טיפול, איתור תקלה ותיקונה נעשה דרך הבריכה. כאשר נוצרות סתימות תכופות אזי ברור שיש בעיות כרוניות במערכת וצילום הוא הדרך האולטימטיבית לקבל תמונת מצב. צילום קווי ביוב נדרש גם בעת קבלת היתר בניה ונועד לרשות המקומית המטפלת והמספקת את האישור.

    כמו כן, נציין כי בבתים רבים קיימים מרזבים נסתרים אשר בנויים כחלק אינטגראלי של הבית או מתחת לגגות רעפים וכדומה. הם, אמנם, מוגנים טוב יותר מפגעי מזג האוויר אבל בעת שהם נסתמים יש צורך בטיפול מורכב יותר. מרבית הצילומים נעשים בהם. כאן למעשה נכנסת לתמונה החברה אשר מסוגלת לצלם את המרזב ואף לתקן תקלות בו. 

    מה כולל תהליך הצילום בפועל? הצילום מתבצע על ידי שתי מצלמות מיוחדות זעירות. האחת היא מצלמת סיב אופטי המותקנת על קצה צינור גמיש והשנייה על רובוט זעיר הנע על גלגלים. שתיהן שולחות את הצילומים אל צג המצוי בידי המפעיל ובשתיהן ניתן לקבל תמונות ברורות וטובות.

    צילום קווי ביוב

    אם תהיתם, מה עדיף- שימוש ברובוט או בסיב אופטי כדי לערוך צילום קווי ביוב? יש מגוון דרכים לדמות צנרת ביוב, ולכל אחת יש את היתרונות שלה. לכן בעת הזמנת איש מקצוע חשוב להסביר באופן מעמיק וברור את התקלה, על מנת שגישת הצילום, והתקינות במידת הורך, יהיו מותאמים לבעיות הספציפיות העומדות על הפרק. חברת אבי שלצר בע"מ מצלמת מערכות ביוב ומתקנת מגוון רחב של בעיות. החברה מתחייבת לפתור כל בעיה שתתעורר במהירות האפשרית תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ואמינות. בסך הכל, לצוות החברה יש יותר מ-25 שנות מומחיות בתחום האינסטלציה.

    הדמיה של ניקוז וצנרת- איך עושים את זה?

    לא ניתן לתקן כל פגם ללא אמצעים נרחבים המאפשרים לנו לאתא את מיקום הקלה, ולתקן אותה ללא הריסת קירות והגבהת רצפות. אחת הטכנולוגיות הקיימות כיום בשוק היא צילום קווי ביוב, הנעשה בצורה דיגיטלית ומדויקת כך שחושף נזילות, נזקים ופגמים בצנרת, מה שמאפשר לאתר תקלות במהירות ובהשקעה מינימלית של זמן. בעת רכישת בית או דירה, גישה לדוח צילום מקיף על מצב מערכת הצנרת חשובה לאין ערוך. מה גם שטכנולוגיה זו מאפשרת לכלול בדוח המלצות מועילות לשיקום ותחזוקה של המערכת.

    אתם יכולים לבדוק שוב את העבודה על ידי בדיקת הצינורות החדשים שתוקנו כדי לוודא שהכל נעשה כראוי ואין לכם יותר מה לחשוש מתקלות בצנרת הביוב, לפחות לעוד עשר שנים.

    צילום קווי ביוב- ממש כמו צילום רנטגן לענף האינסטלציה

    מערכת הביוב של בית אוספת את כל המים העוברים ברחבי הבית ומובילה אותם החוצה. מכיוון שהצינור נמצא בתוך הקיר, העדות היחידה הנראית לעין לפיצוץ היא כתם מים שעובר לאורך הקיר במקביל לצנרת. השימוש בשירותי צילום קווי ביוב נותן מענה איכותי וחסכוני בזמן. לאינסטלטור שיש לו גישה לטכנולוגיה כזו יש כישורי אינסטלציה מתקדמים. זכרו כי קו הביוב מחובר למכשירי חשמל ביתיים רבים, וניתוקו עלול לגרום למצבים לא נעימים ולהוצאות כלכליות שעדיף להימנע מהם. הדרך הטובה ביותר היא ליצור קשר עם אבי שלצר בע"מ, ולקבל שירות מקצועי ואמין.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      צילום מערכת ביוב

      צילום מערכת קווי ביוב נדרש בנסיבות שונות. הוא מספק תמונת מצב של המערכת ללא צורך בחדירה פיזית אליה...

      קרא עוד
      החשיבות של מעבדה מקצועית לצילומי צנרת וביוב

      לפנות אל המומחים בתחום צילום קווי ביוב

      בזכות צילום קווי ביוב, ניתן יהיה לאתר את מקור הנזילה – ולהתאים לכך את הפתרון המקצועי ביותר. איכות חיים נמדדת בהתאם למספר היבטים עיקריים. וזאת, כאשר למערכת הביוב מקום של כבוד. בין אם מדובר בנזילה, סתימה או שמא מדובר בבעייתיות מסוג אחר – כדי לחזור לשגרת היום-יום במהרה וביעילות יש לפנות אך ורק אל המומחים: חברת אבי שלצר בע"מ, המתמחה בעבודות צילום וחידוש צנרת ללא חפירות. חברה זו, אשר נוסדה בשנת 2002, פועלת בהתאם לסטנדרט עבודה מרשים, מקצועי ומקיף. זאת ועוד, תוך עמידה בלוחות הזמנים.

      לאורך השנים האחרונות, ניתן לראות התפתחויות רבות בתחום האינסטלציה – כאשר צילום של קווי הביוב הם חלק מרכזי בכך. מתמודדים גם אתם עם ליקויים במערכת הביוב? כדי להגיע לפתרון במהרה ובמקצועיות, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אבי שלצר בע"מ.

      צילום קווי ביוב: לבצע זאת כראוי

      כאמור, ישנם פרמטרים שונים המשפיעים על איכות חיינו. וזאת, כאשר מערכת הביוב מחזיקה בתפקיד מרכזי ומשמעותי. הרי מדי יום ביומו אנו מתחילים את השגרה המוכרת והאהובה מתוך מטרה לבצע את שלל המשימות שלנו על הצד הטוב ביותר. עם זאת, כאשר נוצרות בביתנו סתימות או נזילות – תהיה לכך השפעה על מהלך חיינו.

      כדי לתת מענה יעיל, מהיר ומדויק על בעיות אלו, יש לפנות אל בעלי המקצוע המנוסים ביותר; מומחים אשר יבצעו את הפעולה החשובה הבאה: צילום קווי ביוב. מלאכת הצילום נושאת יתרונות רבים. כמו מה למשל? ראשית, פעולה זו תסייע לאנשי המקצוע לאתר את מקור הבעיה בדיוק מרבי. וזאת, ללא יצירת הרס ולכלוך מיותרים.

      כמו כן, על ידי צילום קווי הביוב, ניתן להתאים את הפתרון הרלוונטי לבעיה – תוך עמידה בלוחות הזמנים ומניעת עיכובים. כך או כך, כדי שגם אתם תוכלו להתנהל כרגיל יש לחפש אחר המומחים שיסייעו לכם בכך. החל מניסיון משמעותי ועד הכשרה מקיפה – אין שספק שהם יתרמו רבות לעבודה מרשימה.

      צילום ביוב ע"י רובוט

      רובוטים זעירים הפכו ליד ימינם של האינסטלטורים כשהם זקוקים להם למטרת צילום ביוב מקצועי ואיכותי. הרובוטים מצלמים את פנים הצינור לצורך אבחון ואיתור כשלים, סתימות ונזילות, ומאפשרים לבעלי המקצוע לתכנן היטב את תהליך פתרון הבעיה.

      אבי שלצר בע"מ הינה חברה מקצועית המתמחה באיתור מפגעים בעזרת המכשור המתקדם ביותר. אנשי המקצוע נעזרים במצלמת ה-MiniCam360 המתקדמת ביותר בעולם, המציגה תמונה ברזולוציה גבוהה.

      תיקונים ללא צורך בהרס!

      נעים מאוד, אנו בחברת אבי שלצר בע"מ מתמחים בתיקוני פנים צנרת הביוב, ללא צורך בהרס ובלגן. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לבצע תיקונים בתוך הצנרת, מבלי לשבור קירות, לחפור ולהרוס. הצוות המקצועי שלנו יגיע עד אליכם, ויבצע אבחון מקיף של הבעיה למתן פתרונות מהירים ויעילים. אנו עובדים בהתאם לכל התקנים הקיימים, במקצועיות וביחס אישי לכל לקוח, לשביעות רצונכם המלאה. אז בפעם הבאה שהאסלה עולה על גדותיה, או שהצנרת מתחת לכיור נוזלת, אל תחכו – צרו עמנו קשר.

      מטרותיו של צילום ביוב

      בין אם מדובר בבית הפרטי שלנו או במקום העבודה, חשוב לבדוק מידי פעם את התשתיות שלנו. הדבר נכון גם כמובן בעת מעבר למקום חדש, עלינו לבדוק שהמקום תקין ומוכן לקראתנו. צילום ביוב מאפשר לבצע את המשימה מבלי להרוס את הריצוף. העניין הוא, שבדרך כלל על הכשלים במערכת נוכל לדעת רק ברגע של הצפה או סתימה, ואז – מרוב היסטריה, נמצא עצמנו משלמים כפול לא רק על עבודות האינסטלציה, אלא גם על שיפוץ המרצפות ששברנו. לא עוד! בעזרת המצלמות המתקדמות, נוכל להשיג מטרות רבות, כגון:

      • לאתר סדקים ושברים בצנרת הביוב.
      • לאתר גופים זרים וחסימות בצנרת.
      • לאתר שורשי צמחים ועצים שחדרו לצנרת.
      • לאתר ניתוקים בצנרת.
      • לבדוק מרזבים למטרת איתור מפגעים וחסימות.

      לפנות אל החברה המובילה בתחום צילום ביוב

      מלאכת צילום ביוב מקצועית תתבצע אך ורק על ידי המומחים. כך, ניתן יהיה לאתר את הבעיה בדיוק רב – מבלי לבצע נזקים מיותרים ואף לחסוך בעלויות. כולנו שואפים לנהל שגרת יום-יום איכותית; שגרה אשר יכולה להיעצר לפתע כאשר נוצרת נזילה או סתימה במערכת הביוב. בשל כך, כדי שניתן יהיה לטפל בכך ביעילות – יש לצלם את מערכת הביוב. שירות מתקדם זה מציע צוות העובדים של חברת אבי שלצר בע"מ. שירותיה המרשימים של חברה זו כוללים מענה מדויק על פגעים וליקויים במערכות ביוב קיימות וחדשות, תיקון וחידוש צנרות ללא חפירה ועוד. זאת ועוד, תוך שימוש בציוד איכותי ומתן שירות אישי.

      תחום האינסטלציה בארץ הינו עולם ומלואו, כאשר איתור פגמים במערכת הביוב דורש מומחיות רבה. בין אם מדובר בסתימה הנובעת משורשי עצים או שמא מדובר בליקויים חמורים אחרים, כדי לקבל את המענה המדויק ביותר יש לפנות אל חברת אבי שלצר בע"מ.

      צילום ביוב על ידי עובדים מנוסים

      ברגע אחד, שגרת יומנו יכולה להיפגע – וזאת, כאשר המים עולים גדותיהם ונוצרת הצפה בביתנו. בין אם מדובר בהצפות או שמא מדובר בסתימות חמורות הנובעות מליקויים במערכת הביוב, כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר עם בעלי מקצוע – ולאתר את מקור הבעיה. כיום, כדי שניתן יהיה להגיע לאזור הבעייתי בקלילות, כל שצריך לעשות הוא להתחיל במלאכת צילום ביוב.

      במילים אחרות, ובניגוד לשנים עברו, פתרונות איתור הליקויים והמפגעים של הצנרת הולכים ומשתדרגים. זאת ועוד, מבלי לבצע נזקים ואף לחסוך בכספים משמעותיים. כמו כן, על יד צילום מדויק של קווי הביוב, ניתן יהיה להגיע אל מקור הבעיה במהרה – ולהתאים את הפתרון הרלוונטי בהתאם לתמונה המתגלה.

      לאור כל זאת, יהיה עליכם לשתף פעולה עם בעלי מקצוע מנוסים; מומחים עליהם קיבלתם המלצות מסביבתכם הקרובה. כמו כן, על עובדים אלו להחזיק ניסיון, וותק והכשרה מקיפים. כך, תוכלו להיות בטוחים כי העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

      בית תוכנה לקידום אתרים