השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

    החשיבות של שירותי צילום צנרת הביוב

    אין מי שלא יודע שזרימה תקינה בתוך צנרת הביוב היא לא רק מומלצת אלא הכרחית. נוזלי ביוב הם נוזלים שצריך להרחיק מריכוזי אוכלוסייה וכל רשות מקומית או עירונית משקיעה לא מעט מאמצים בווידוא שהצנרת תקינה כל הזמן. לשם כך צריך להיעזר בשירותים מקצועיים ומתקדמים של מעבדת צילום מוסמכת של הרשות להסמכת מעבדות שבעזרת ציוד משוכלל ומתקדם מחדירה מצלמות זעירות אל תוך צינורות הביוב וכך מאתרת תקלות, מפגעים או כל בעיה אחרת אשר בגינה הזרימה אינה תקינה ודורשת תיקון או פתרון תקלות מהיר. שירות זה נדרש גם כאשר יש רק חשד לבעיה וחשוב לפעול מהר.

    איך מתבצע צילום צנרת?

    מכיוון שיש סוגים שונים של צינורות שמוליכים נוזלי ביוב הרי שצריך גם סוגים שונים של מצלמות. יש מצלמות זעירות שמתאימות גם לצינורות הביתיים ובעזרתן אפשר לאתר תקלות במערכת הביוב של הלקוחות הפרטיים ויש רובוטים שמשנעים עם שלט רחוק ועליהם מתקינים את המצלמות כאשר מדובר בצינורות בעלי קוטר גדול. כך או כך – כאשר מזמינים שירות מטעם חברה שמציעה שירותי צילום חשוב לוודא שהיא מעבדת צילום מוסמכת של הרשות להסמכת מעבדות וכך אפשר יהיה להתבסס על הצילומים שלה על מנת לבצע את התיקונים או השינויים הנדרשים על מנת לטפל במפגע שהתגלה.

    החשיבות של צילום צנרת בזמן אמת

    כאמור, שום לקוח או גוף לא יכול לקחת את הסיכון שצנרת הביוב לא תפעל כמו שצריך ולכן בזכות השירותים המתקדמים של מעבדת צילום מוסמכת של הרשות להסמכת מעבדות אפשר יהיה להיעזר במצלמות שיצלמו את כל מה שקורה לאורך הצינור וכך לדעת בדיוק מה קורה בתוך הצינור פנימה, גם אם התקלה ממוקמת בעומק רב מתחת לאדמה או במרחק רב מהמקום שבו אפשר להחדיר את המצלמה אל תוך הצינור. אנשי מקצוע יידעו בדיוק מה לעשות בכל מצב של חשד לתקלה.

    אבי שלצר בע"מ – צילום וחידוש צנרת ללא חפירות או שבירת רצפות, עם ציוד מתקדם ומשוכלל שבעזרתו מאתרים כל תקלה בצנרת.

    אל תחכו, צרו איתנו קשר עוד היום!
    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם

      מאמרים נוספים

      צילום קווי מים

      צילום קווי מים נדרש בנסיבות שונות ומתבצע עבור עסקים, מוסדות ציבור, רשות מקומיות ועוד. מערכות המים הציבוריות...

      קרא עוד
      מצלמת ביוב

      זוכרים את הימים הנוראיים בהם הייתם בוהים באינסטלטור שהזמנתם, זוחל לתוך פתח הביוב בגינה כדי להצליח לאתר...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים